Sommerferie
Vinterferie

Spørgsmål og svar

Hvornår skal rejsen betales?
Efter reservation mailes en faktura bekræftelse. Depositum på 10 % eller min. 1.000,- pr. hytte/lejlighed/hotelophold skal betales efter 3 dage. Restbeløbet indbetales 60 dage inden afrejse.
 
Hvordan foregår betaling?
Du kan betale på 2 måder: 
Enten ved bankoverførsel til: 9044 0001713264
Eller med kreditkort på dette link: /onlinebetaling/
 
Modtager jeg en kvittering på min betaling?
Hvis du laver en bankoverførsel, modtager du en kvittering, når vi har registreret den på din booking.
Hvis du betaler med kreditkort via hjemmesiden, modtager du automatisk en kvittering på din online betaling. Hvis den ikke modtages, tjek venligst om den er røget under spam. Desuden modtager du også en kvittering, når vi har registreret den på din booking 
 
Hvornår modtager jeg rejsepapirer?
Rejsepapirer indeholdende voucher, infoside m.m., mailes ca. 3 uger inden afrejse.
 
Hvornår og hvor kan vi tjekke ind?
Information om at tjekke ind og nøgle udlevering m.m. findes i rejsepapirerne, som mailes ca. 3 uger inden afrejse.
 
Har I snegaranti?
Ved alle nordlige destinationer findes der snegaranti – mere information findes under fanebladet ”om byen” ved hver enkelt destination.
Der findes ikke snegaranti på de sydlige destinationer.
 
Kan jeg bestille liftkort, skileje og skiskole hos FJÄLLFERIE?
Liftkort, skileje og skiskole skal ved alle destinationer nordpå bestilles direkte ved destinationen med undtagelse af Branäs, Stöten, Beitostølen, Hafjell og Kvitfjell, hvor liftkort kan bestilles hos FJÄLLFERIE.
FJÄLLFERIE anbefaler altid, at skiskole bookes hjemmefra, da man ellers risikerer at der er udsolgt ved ankomst. Priser på liftkort findes under fanebladet ”skifakta” ved hver enkelt destination. Skiskole priser findes på destinationens hjemmeside, hvor det også bookes.
FJÄLLFERIE har et samarbejde med SKISET, og kan derfor på de fleste sydlige destinationer forhåndsbooke skileje med rabat. Liftkort købes på stedet.
 
Forsikring?
FJÄLLFERIE kan tegne en afbestillingsforsikring til 6 % af totalprisen på rejsen. 
Den tegnes igennem Europæiske Forsikring. 
Yderlig forsikring som dækker på rejsen har FJÄLLFERIE ikke mulighed for at tegne, så vi anbefaler altid, at man tjekker med sit forsikringsselskab, om man har de nødvendige forsikringer.
 
Kan jeg bestille ferien online?
Ikke alle rejser kan bestilles online, så hvis du ikke finder det ønskede, er du meget velkommen til at sende en forespørgsel på info@fjeldferie.dk eller ringe på 7023 3460.
 
Hvad betyder det når prisen er blå og der står måske ledig?
Det betyder, at FJÄLLFERIE skal undersøge med destinationen om der er ledigt.
 
Kan FJÄLLFERIE booke færgeoverfart?
Ja, FJÄLLFERIE har et samarbejde med Stena Line, Fjordline og DFDS, så vi kan godt booke overfart sammen med jeres bestilling af skiferie. Dog kan overfarten ikke bestilles online, men gøres via mail eller telefon. Vær opmærksom på at overfarten ofte skal betales samtidig med reservation via kreditkortbetaling.
 
Kan FJÄLLFERIE tilbyde overnatning undervejs?
FJÄLLFERIE har kun et hotel i Sverige, hvor vi kan tilbyde overnatning undervejs:
 
Har FJÄLLFERIE egne guider eller ansatte på destinationerne?
Nej FJÄLLFERIE har ikke ansatte på destinationerne. 
Vores kunder rejser på egen hånd, og benytter sig af destinationens ansatte ved eventuelle spørgsmål.
 
Er FJÄLLFERIE medlem af Rejsegarantifonden?
Ja FJÄLLFERIE er medlem af Rejsegarantifonden med nr. 1546.

 

Restpladser

Find rejser med rabat her. FJÄLLFERIE’s restpladser og gode tilbud giver dig mulighed for at komme billigt afsted på ferie.



Forhåndsreserver

Er du en af dem med specielle krav til området, boligen m.m., eller ønsker du blot den samme år efter år, så forhåndsbestil allerede nu din ferie til næste år.



ClubXtra

Kunne du tænke dig ekstra fordele, så meld dig ind i FJÄLLFERIEs rejseklub ClubXtra. Så går du ikke glip af fordele og tilbud, som måske passer netop til dig.
Læs mere om ClubXtra.